PERSONAL

Voimaa. Kiinteyttä. Kivuttomuutta. Palaudu paremmin ja saa lisää energiaa. Anna vihdoin itsellesi aikaa ja huomiota.

Tervetuloa valmennukseen!

Valmennan Oulun Liikussa, toimipisteinäni Limingantulli, Kaakkuri ja Rusko. Valmennus edellyttää Liikun jäsenyyttä. Etävalmennus ulottuu mihin maailmankolkkaan tahansa.

Valmennuksessani saat personal trainerin lisäksi myös fysioterapeutin osaamisen käyttöösi, jolloin harjoittelusi ei pelkästään kehitä voimaa ja kehonkoostumustasi, vaan parantaa ryhtiä sekä hoitaa ja ehkäisee tuki- ja liikuntaelinvaivoja!

Lukuisat pt-asiakkaani ovat valmennuksen ohessa saaneet kuntoon muun muassa vatsalihaserkauman, kipeän olkapään tai välilevypullistuman. Jokin vaiva ei tarkoita sitä, että treenaaminen täytyy unohtaa. Pitää vain tietää, miten treenata. Ja tässä minä olen apunasi.

hanna1

Millainen liikkuja olet?

Haluat helppoja tuloksia ja hyvää oloa?

Jos tällä hetkellä liikut vain hyvin vähän tai et ollenkaan: Silloin harjoittelemme hyvää oloa kerryttäen, kehoa virkistäen ja vahvistaen ja otamme suunnaksi uuden elämän. Treenit ovat helppoja mutta tehokkaita. Riittää että tulet valmennukseen kerran viikossa, muuta liikuntaa ei välttämättä vielä tarvita. Jo yhdellä treenikerralla viikossa saat lihaskuntoa parannettua ja tuki- ja liikuntaelinvaivoja hoidettua, vaikket tekisi mitään muuta! Parannamme unta, stressinhallintaa ja palautumista. Toiveestasi otamme mukaan ravintovalmennuksen tai lisätreenien ohjelmoinnin.

Haluat voimaa?

Haluatko tulla vahvemmaksi? Pystyä liikuttamaan isompia rautoja tai vetämään leukoja? Silloin kehitämme kehon voimatasoja isoin pääliikkein, sekä parannamme lihastasapainoa ja ryhtiä. Syöminen on monipuolista, mutta sopivan rentoa. Käytämme metodeja kuten nousevat kuormituspatterit, klusterit, paler- ja stage system-sarjat. Jos et ole ennen kokeillut näitä treenissäsi, saat takuulla huimia tuloksia! Salitreenit noin 3-4 kertaa viikossa, tarpeen mukaan aerobista. Suosituskesto 6-12kk.

Haluat pudottaa painoa ja kiinteytyä?

Jos tällä hetkellä liikut hieman vähemmän tai et ollenkaan, ja jos ruokavaliossasi on korjattavaa: Silloin panostamme siihen, miten saada käyttäytymisen muutos aikaan. Suuri osuus tässä on coachaavalla otteella; tutkimme ajatusesteitä, mutta myös vahvuuksia. Työstämme psykologista joustavuutta, mikä on tärkein tekijä muutoksen saavuttamisessa. Arkiaktiivisuus, säännöllinen ruokailu ja helposti toteutettavat treenit tuovat toivottua tulosta.Treenejä sen verran kuin sinulle sopii. Suosituskesto 9-12kk.

Haluat kehittää lihasmassaa näkyvästi?

Jos jo liikut säännöllisesti ja syöt suht terveellisesti: Nyt hienosäädetään! Saat tarkemmat ruokaohjeet tankkauspäivineen ja lihasmassaa tehokkaasti kehittävän treenin. Käytämme metodeita kuten back off sets, pudotussarjat, jättiläissarjat ja stage system-metodit. Salitreeniä noin 3-4 kertaa viikossa ja tarpeen mukaan aerobista. Suosituskesto 6-12kk.

Tapaamiset kaikissa valmennuksissa 1-2 kertaa viikossa.

Kaikista tärkein asia olette te, asiakkaat! Yhdessä teemme huikeita tuloksia ja nautimme matkasta kohti vahvempaa ja terveempää elämää!
Kaikista tärkein asia olette te, asiakkaat! Yhdessä teemme huikeita tuloksia ja nautimme matkasta kohti vahvempaa ja terveempää elämää!

Millainen valmentaja olen?

Alueen yksi ammattitaitoisimmista. Fysioterapeutin, business coachin ja voimavalmentajan koulutus, psykologian perusopinnot ja Firstbeat Technologiesin palautumiskoulutusten ansiosta osaamiseni on harvinaislaatuista personal trainerille. Liikunta-alalla olen työskennellyt vuodesta 2004. Kokopäiväisenä valmentajana olen työskennellyt viisi vuotta (valmennustunteja yli 4000).

Olen toiminut vuosia ryhmäliikuntaohjaajien lisenssiarvioijana ja kouluttanut toisia valmentajia. Opiskelen myös itse koko ajan lisää. Lisäksi olen kolmen lapsen äiti, joten ymmärrän että elämässä on paljon muutakin kuin pelkkä treeni. Olen ihan kiva tyyppi, enkä yhtään pelottava, vaikka nimi sanookin ehkä muuta.

Millainen valmentaja EN OLE?

En tarjoa väliaikaisia ratkaisuja. En olemyöskään fitnessvalmentaja, enkä anna supertiukkoja ruokavalioita tai niukkaenergisiä dieettejä. En valmenna niin, ettei asiakas voisi tarvittaessa noudattaa ohjeitani vaikka koko elämäänsä.

Onko asiakkaan oltava hyvässä kunnossa jo valmiiksi?

Ei missään nimessä! Sinä teet tätä itsellesi, et minun takiani.

Treenataanko kanssani vain voimaa?

Ei. Asiakkaasta lähtee, mitä teemme. Kehitämme juuri sitä, mistä asiakas hyötyy  ja mikä häntä kiinnostaa.

Miksi minä?

Valmentajia on runsaasti. On sinusta kiinni, millaisen valmentajan valitset. Ammattitaito ratkaisee, mutta myös se, tuntuuko sinusta että ymmärrän sinua. Valinnan on tunnuttava sinusta oikealta. Siksi tarjoan ilmaisen valmennuskonsultaation, mikä ei sido sinua mihinkään. Varaa valmennuspaikka tai konsultaatio TÄÄLTÄ.

Hinta yksilövalmennukselle 85e/h ja duovalmennukselle 68e/h/hlö.